Diskuse

Janota, soudkyně a květina

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Na mne pan Janota tady na blogu působil jako bezradný člověk, který v životě neměl příležitost někomu důvěřovat. A nad takovými lidmi se vynášejí úsudky a tresty nejsnadněji, jsou totiž bezradní

0 0
možnosti
Foto

Pokud se nemýlím, pana Janotu soudil soud ve Zlíně. Za incident, kde se nikomu nic nestalo, nikdo nebyl zraněn, pan Janota sám byl netrestaný, dostal trest 12 let pro pokus vraždy. Tentýž soud, ve Zlíně, odsoudil na 10 let, mnohokrát soudně trestaného člověka, který zmrzačil svého syna úderem smetákem do hlavy. Soud to neposoudil jako pokus o vraždu ale jako týrání a pozor... pokus o ublížení na zdraví. Opakuji, byl to tentýž soud, i když jiný soudce.

A to je asi tak vše, co můžu k tomu všemu napsat mudrlantům typu pana Kindla. Jo a ještě jeden vzkaz panu Petříkovi. Jděte se s tím svým Albáncem vycpat. Děláte svým kolovrátkem více škody než užitku

http://zlin.idnes.cz/jozef-slepcik-u-zlinskeho-soudu-za-tyrani-maleho-chlapce-peg-/zlin-zpravy.aspx?c=A170306_160424_zlin-zpravy_rasu.

2 0
možnosti
Foto

Nemusíte tapetovat stejným příspěvkem více diskusí.

0 0
možnosti
Foto

Soudkyně jako jedna osoba rozhodně nikoho neodsoudila. Krajský a Vrchní soud rozhoduje v senátu. Pokud v si někdo myslí, že v senátu sedí banda blbců a jenom ti, co bez znalosti věci se vyjadřují k něčemu o čem nemají páru tak ano.

0 0
možnosti
Foto

Ano, naši občané mají právo si toto o soudcích myslet.

Pokud všichni soudci dospěli k názoru, že Janota chtěl exekutora zavraždit a přitom mu vůbec neublížil, tak ano.

Proč, potom Janota vůbec vypovídal, když se obžalovanému jako je Janota, nevěří?

Proč se věří kosovským Albáncům, kteří když střílejí na policisty a střelbou je zraní, tak jsou dokonce osvobozeni, protože tvrdí, že vraždit nechtěli?

0 1
možnosti
VK

Nabízím autore pokus. Stoupnete si za vnitřní dveře? Já vás tou květinou uhodím.

0 0
možnosti
DT

To je zajímavé srovnání. R^

Takže v momentě, kdy se stejnou délkou trestu hodnotí i pouhý pokus (úmysl) a dokonaný čin, už nepotřebujeme k uklizení nepohodlných lidí trestný čin. Stačí, když mu "přišijí" úmysl. A ten si... jak si asi dokáže každý představit... může soud splácat z čehokoliv.

Pan Janota to neunesl a zabil se.

5 0
možnosti
VK

Poklus je trestný jako dokonaný trestný čin. Pokud jste na tuto základní poučku, která je stejná prakticky pro všechny civilizované trestí řády až dnes, tak to potom jo.;-D

1 1
možnosti
LP

Napsal jsem na toto téma článek. Vyjde mi v 9:09 hodin, takže dostupný bude tak v 9:15 hodin. Poté, co jsem napsal první nástřel svého článku, tak jsem si udělal průzkum, co se na toto téma napsalo, takže jsem postřehl i Váš předchozí stručný blog na toto téma. Naštěstí se moc nekryjeme. Jinak souhlas.

0 0
možnosti
Foto

Podobné tabulky mám k dispozici též a souhlasí.

Navíc, Jaroslav Janota střílel skrze dveře, takže se účinek střely ještě snížil.

Překvapilo mne, že si u soudu nikdo nedal námahu zjistit, zda by výstřel z takto málo účinné zbraně a ještě skrze dveře dokázal člověka usmrtit, když už byl Jaroslav Janota soudem uznaný z toho, že chtěl úmyslně zavraždit exekutora.

3 1
možnosti
LP

Já jsem soudní spis neviděl, takže těžko soudit, co u soudu bylo či nebylo. Ale smrdí to a vyvolává to pochybnosti.

Z Vašeho blogu na toto téma si nelze neudělat závěr, že na policii se střílet může, ale na exekutory ne. Smutné a hodně nebezpečné, pokud tomu tak skutečně je.

3 0
možnosti