Diskuse

Jen ať se dámy neholí, pokud se jim nechce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K vaší výzvě vyjádřené v závěru se rád připojuji. R^

0 0
možnosti

Ok, omlouvám se za tvrzení "ať se každá holí čí neholí jak chce či nechce", nevěděl jsem že možnost volby je tak špatná.

Omlouvám se i za tvrzení že bych na neupravenou dívku nevlez, samozřejmě bych nevlez ani na upravenou(krom své manželky). Chlupům zdar a už vám nebudu nic vymlouvat;-)

0 0
možnosti

Inu, stříháme si vlasy, nehty, vousy, proč by ne ochlupení v místech kde nám nevyhovuje, v čem je intimní ochlupení tak odlišné, že bychom ho měli nechat na přírodě zatímco výše zmíněné ne? Každého věc zda preferuje pravidelné trápení se s holítky nebo si nechá v podpaží či klínu bubáka. Já bych třeba na děvče s přírodním hvozdem nevlez neb na mne působí odpudivě, ale volbu nechám na každém, v tomhle žádný "správný" názor není a vše je záležitost vkusu.

2 3
možnosti
Foto

A72l34e37š 56M26e45r72t18a

26. 3. 2017 13:40

Nejde o vkus, ale o módu a marketing. Ještě před třiceti lety měly ženy přírodní ochlupení a nikomu to nepřišlo nepřirozené a pokud byste se držel své zásady, tak by jste prožil život pravděpodobně v celibátu.

3 0
možnosti
Foto

I já se přidávám a musím říci, že intimně jsem se nikdy s žádným "she-holátkem" nesblížil a off topic řeknu, že ani se silikonem ne.

1 0
možnosti